Monday, 17 October 2016

Pecah Rumah! - Sepetang Bersama Mereka...

Kejadian PECAH RUMAH ni berlaku tengahari semalam... Memang tak sangka langsung rumah "dia" boleh kene pecah sampai macam tu sekali..

Habis semua benda kena kebas sampai habis.


Haaaa.... Ni kisah yang luar biasa sikit, bukannya pecah rumah dari segi rompakan... Tapi, lebih kepada kes "TERJAH" rumah bujang kawan sorang ni. HAHA...

Rakan tersebut merupakan salah seorang rakan #KBBA9 iaitu "Aznan Saad". Bila cakap semua benda kena kebas tu, bukanlah kitorang ni pergi merompak rumah dia ke apa. Sebenarnya barang yang dikebas itu adalah barang dapur dan barang basah... hahahahaha...

Korang nak tau apa kitorang buat? Benda apa? Nak tau sangat apa yang kena kebas sampai habis???

Apa lagi.... 1 peti ais dengan segala barang kering dan basah lah kami kebas... Jadi lah kanak2 ribena kejap kan.... Main masak masak lah kita... hahahaha...





Hasilnya? well tak nak cite banyak lah memang licin semua lauk yang dimasak.... Burpp......

Ayam masak kicap koboi.
Kacang Buncis - Stir fry with egg

Ulam (mat salleh panggil "SALAD")
Sambal petai & Ikan bilis.
Kangkung goreng.
Budu.
Telur Dadar Gebu with Mayo. 
Sambal Belacan POWERRRRR!

Settle makan kitorang layan beberapa movie. Tak terkira, sebab aku lena diulit mimpi indah setelah berjuang di dapur. HAHAHAHA...

Siapa lah agaknya mangsa seterusnya ye?
Kita tunggu dan lihat lah ye....







7 comments:

  1. Wow...siap ada entri...nk buat jugak lah.. hahahahha..btw, thanks for terjah-ing my house.. syokk... nk repeat pun boleh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Nan for your hospitality... maaf klau ada terkurang pape... memang host terbaek!

      Delete
    2. Thanks Nan for your hospitality... maaf klau ada terkurang pape... memang host terbaek!

      Delete
  2. Wow...siap ada entri...nk buat jugak lah.. hahahahha..btw, thanks for terjah-ing my house.. syokk... nk repeat pun boleh..

    ReplyDelete
  3. Wah. Hahahhahaha. Siap ade entri. Siapa lah kena lepasni.

    ReplyDelete
  4. Wah. Hahahhahaha. Siap ade entri. Siapa lah kena lepasni.

    ReplyDelete

Adsense Ads